Инструменты и материалы — что купить для старта, чтобы не переплачивать
Работа с канекалоном — колористика, смешивание оттенков и подготовка к плетению
Консультация клиента — как понять запрос и избежать переделокs. Great design is transparent.
We are a leading firm in providing quality and value to our customers. Each member of our team has at least 5 years of legal experience. We love what we do.
Our managers are always ready to answer your questions. You can call us during the weekends and at night. Also, you can visit our office for a personal consultation.
Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method allows us to succeed in tasks of any level.
Алина, курс "Афрокосички", Москва Через 2 недели после обучения:
"Делаю по 3-4 прически в выходные, клиенты в восторге! Никогда не думала, что смогу так быстро научиться."
Superrior Room
Our larger Superior room is 30 square meters in size and features either a double beds.
Deluxe Sea View
The best-selling Deluxe Room is 44 square-metres offering gorgeous views of the beautiful beach.
Swiming Pool
Olympic size pool where you can go for a vigorous swim or Jacuzzi corner where you can really relax.
Gym Space
Equipped with a fantastic choice of exercise machines. Enjoy your workout with the charming swimming pool view.
Private Beach Territory
Our hotel has a private beach area. Enjoy your vacation without bothering to find place under the sun.
Still don’t know what to book?
You can contact us via chat or by the email. We will help you!
Contact Us
Алина, курс "Афрокосички", Москва
Через 2 недели после обучения: "Делаю по 3-4 прически в выходные, клиенты в восторге! Никогда не думала, что смогу так быстро научиться."
Brewster Coffee
Через 2 недели после обучения: "Делаю по 3-4 прически в выходные, клиенты в восторге! Никогда не думала, что смогу так быстро научиться."
Nordwave
Через 2 недели после обучения: "Делаю по 3-4 прически в выходные, клиенты в восторге! Никогда не думала, что смогу так быстро научиться."
Artoza
Branding and visual strategy for an online platform for creative professionals
Lunelle Cosmetics
Brand identity development and marketing materials for a cosmetics company
If a building becomes architecture, then it is art